Zwroty i reklamacje

Akceptujemy zwroty w przypadku rzeczy nowych i outletowych, które posiadają papierowe metki producenta.
 
Zasady zwrotów i wymian:

1. Klient po wcześniejszym skontaktowaniu się ze Sprzedającym ma prawo zwrócić kupione produkty w terminie do 14 dni od momentu zakupu (jeśli produkt posiada papierową metkę producenta i jest produktem nowym lub outletowym). Stan każdego produktu znajduje się w jego opisie.
Oznaczenie stanu produktów:

  • Nowy z metką – produkt nieużywany z papierową metką producenta - możliwość zwrotu
  • Nowy z metka/outlet - produkt nieużywany z papierową metka producenta (może posiadać mikro uszkodzenia, przybrudzenia) – możliwość zwrotu
  • Nowy bez metki - produkt nowy bez metek producenta, nieużywany – brak możliwości zwrotu
  • Idealny - produkt był używany, nie podsiada widocznych śladów użytkowania – brak możliwości zwrotu
  • Bardzo dobry - produkt był używany, może posiadać mikro uszkodzenia – brak możliwości zwrotu

2. Czas zwrotu liczony jest od momentu odebrania przesyłki do momentu nadania paczki zwrotnej.

3. Sprzedający nie ponosi kosztów przesyłki zwrotnej.

4. Produkt należy odesłać zabezpieczony w przesyłce kurierem, paczką lub paczkomatem.

5. Zwrot kosztów dotyczy tylko kwoty zamówionego produktu (Sprzedający nie ponosi kosztów przesyłki zwrotnej)

6. Do otrzymania zwrotu pieniędzy konieczne jest wypełnienie i załączenie formularza zwrotu.

Reklamacje:

1. Umową Sprzedaży objęte są używane produkty. Na stronach Sklepu szczegółowo opisany jest stan każdego produktu.
2. W przypadku wystąpienia wady nie uwzględnionej w opisie towaru zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. 
3. Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres e-mail: info@maniaubrania.pl lub drogą pocztową na adres: ul. Kazimierza Wielkiego 15/31, 25-633 Kielce.
4. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. W przypadku zgłoszenia reklamacji drogą e-mail należy dołączyć szczegółowe zdjęcia reklamowanego produktu.
5. W związku z wadą możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy w przypadku wady istotnej.
6. Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Kazimierza Wielkiego15/31, 25-633 Kielce.
7. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
8. Czas trwania rękojmi to 1 rok dla odzieży używanej liczony od daty wydania towaru.
9. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z procedurą składania reklamacji Klient może uzyskać wskazówki, pisząc na adres e-mail: info@maniaubrania.pl

 

 

pobierz formularz zwrotu

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl